tisdag 8 februari 2011

Ojdå!


Jaha, ojdå, är det bara jag som skriver här? Ja, då är det inte konstigt att det varit så tyst. Jag kan inte lita på att någon annan underhåller er...

Jag vill bara hojta till och säga att vi finns och har det bra. Jag måste bara se till att ta mig tid att skriva lite här och uppdatera er om livet nere på kontinenten. Lite bilder kanske ni vill se också. Jag har en ny kamera, som tar så fina bilder, så det kanske ni kan få ta del av. En ljuvlig bild jag måste fresta er med idag är den här ovan. Den vackra lilla ön Bonaire, lika platt som Holland, torr, varm, fantastiskt djurliv i vattnet... Och inte ens där har jag chans att smita undan och inte träna min Holländska... Det är ju en Holländsk koloni, eller enklav heter det nog nu.
Nåväl, ska ut och fota lite vårtecken i trädgården, få vi se om jag kan visa er något.
Kram!
Eva

Inga kommentarer: