torsdag 12 maj 2011

Färdig!

Jaha, då försöker jag igen. Förra försöket till inlägg försvann...
Ja, nu är lilla toan klar. Jag är nöjd. Tror jag. Kanske.
Stackars hantverkare får stå ut med mig. Men har jag betalat (eller ska...) så måste jag bli nöjd anser jag. Även med detaljer.

Golvet är samma som badrummet. Hittade några lådor som blivit över nere i källaren. Tacksamt! Och nu tror jag alla plattorna sitter fast som de ska också...
Handfatet och kranen köpte jag på rea på DIY-affären. Kaklet är nyuppsatt av en proffsboxare/kakeluppsättare! Toan köpte hantverkaren.
Spegeln köpt på loppis för €7, och lampan för €6.50 på annan loppis. Kroken i emalj hittade jag i garaget i vårt förra hus, och har nu fått sin plats.
Det känns skönt att det äntligen är klart!
Ha det fint vänner!
Kram, Eva

Inga kommentarer: