måndag 18 april 2011

Up With People

Igår var vi och såg Up With People i Dronten här i Holland. Det var en fantastisk 2 timmars show, där massor av minnen kom tillbaka. Det är precis 20 år sedan jag var ute och turnerade med dem i ett år. Det är så värdefullt att få visa min familj det jag har varit med om, det har ju betytt så mycket för mig och mitt liv. Jag hade t ex aldrig träffat min man om jag inte rest med UWP...
Det Indiska numret
Ja, tyvärr blev inte bilderna så bra, då jag bara hade min lilla minikamera med mig. Jag hoppas verkligen att våra barn vill ut med dem när de är redo. Man lär sig saker man aldrig kan lära sig i skolbänken!

Idag åker gruppen vidare till Tjeckien och det var 20 år sedan UWP var där sist. Det var min grupp som var där då, 1991!


Njut av livet medan det pågår! Kram, Eva

Inga kommentarer: