måndag 12 september 2011

Barhäng

Det hela började med att Staffan och jag pratat om att bygga någon form av soffa på taket till ett av husen som finns hos mina föräldrar. Huset ligger under mark, ungefär som en jordkällare, med en vägg helt glasad, med ett växthusparti. Visst, jag fixade en soffa, satt och njöt av utsikten med barnen då Ida plötsligt sa: "Mamma, vi behöver en cocktailbar här!" Sagt och gjort, jag fixade en cocktailbar - vad gör man inte för sina barn... Den 1 augusti hade vi öppet och bjöd in våra vänner och släktingar runtomkring. Det blev en härlig gäng som samlades denna soliga kväll för att beställa drinkar och ha kul tillsammans.


Kvällens underhållning stod sonen Axel för; några låter på saxofonen, som säkert hela Björköfjärden hörde.

Unga och lite äldre, vänner och släktingar - en riktigt kul kväll blev det!



Strawberry margaritas på färska jordgubbar odlade hos mina föräldrar!



Välkomna tillbaka nästa år!


Ha det bra! Njut av den kommande hösten, vädret är ju lite som det är nu.

Kram, Eva





Inga kommentarer: